2015.10.17 19:21 / news / czytano 3371 / opinie 0
Zdjęcia z lotu ptaka, pokazujące najciekawsze walory miejskiego krajobraz, to nowy film którym Szczawnica zamierza się promować.
Błękit nieba, skąpane w słońcu kolorowe liście drzew i szczyty górskie mieniące się tysiącami barw jesieni stały się idealną scenerią dla kilkuminutowego spotu reklamowego o Szczawnicy.
Nowo powstały film prezentujący walory turystyczno-krajobrazowe pienińskiego kurortu wykonany został z perspektywy lotu ptaka, która dotychczas nie wykorzystywana była w materiałach filmowych miasta.
- Promowanie miasta za pomocą ciekawie zrealizowanego filmu kręconego profesjonalnym sprzętem latającym - dronem, staje się coraz bardziej popularną formą prezentacji walorów polskich miast. Dynamika obrazu, ciekawa perspektywa i nowe spojrzenie pozwalają mieszkańcom i turystom odkrywać zupełnie inną stronę najpiękniejszych zakątków naszej gminy, albowiem jak powszechnie wiadomo filmy nakręcone z lotu ptaka najlepiej oddają klimat miasta i jego najbliższych okolic - mówi Grzegorz Niezgoda burmistrz Szczawnicy.
Spot reklamowy wykorzystany będzie na portalach internetowych, podczas organizowanych targów turystycznych, kongresów czy też spotkań branży turystycznej.
Rozważana jest również kwestia emitowania filmu na nośnikach LCD w komunikacji miejskiej (autobusach i tramwajach) największych miast w Polsce, gdzie dotrze swoim zasięgiem do milionów podróżujących.
Autor: Oprac. red.
Źródło: UMiG Szczawnica