Zarząd Uzdrowiska Szczawnica S.A. zapytany o końcowe rozliczenie prac w Parku Dolnym poinformował, że nie są mu znane żadne dokumenty potwierdzające odbiór i rozliczenie projektu przez Urząd Marszałkowski w Krakowie.
Publikujemy stanowisko Zarządu Uzdrowiska Szczawnica S.A.: - W związku z informacją, jaka ukazała się na stronie Miasta i Gminy Szczawnica oraz innych portalach internetowych, dotyczącą zakończenia kontroli rewitalizacji Parku Dolnego w Szczawnicy, Zarząd Uzdrowiska Szczawnica S.A. informuje, że nie są mu znane żadne dokumenty potwierdzające odbiór i rozliczenie prac w Parku Dolnym przez Urząd Marszałkowski w Krakowie.
Uzdrowisko Szczawnica S.A., jako partner tej inwestycji współfinansował ją w kwocie 2 256 200 zł. tj. w 50% całej inwestycji. Zarząd Spółki informuje, że ze strony Uzdrowiska Szczawnica S.A. nie zostały podpisane żadne dokumenty odbiorowe inwestycji stwierdzające, że prace zostały wykonane prawidłowo i bez zastrzeżeń. Zarząd Uzdrowiska Szczawnica S.A. podtrzymuje swoje uwagi na temat wad w realizacji rewitalizacji Parku Dolnego w Szczawnicy wraz z elementami małej architektury uzdrowiskowej zgłaszane w korespondencji zarówno do Miasta i Gminy Szczawnica, jak i do Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie.
reklama
reklama