Przeszkoleni z robotyki i programowania

Fot. 2021.09.06 18:51 / news / czytano 1057 / opinie 0

Nauczyciele zatrudnieni w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica wzięli udział w cyklu szkoleń z zakresu nauczania robotyki i programowania. Teraz zdobytą wiedzę przekażą uczniom swoich szkół.

Warsztaty był  podzielone na trzy części:

Część I - Nauczanie w szkole podstawowej robotyki i programowania przy użyciu robotów Ozobot
Część II - Nauczanie w szkole podstawowej robotyki i programowania przy użyciu robotów Photon
Część III - Nauczanie w szkole podstawowej robotyki przy użyciu pomocy edukacyjnych takich jak LEGO  Mindstorms EV3 oraz LEGO WeDO 2.0

Podczas szkoleń nauczyciele zostali wprowadzeni w podstawy obsługi robota Photona oraz Ozobota, poznali interdyscyplinarne możliwości wykorzystania robota na zajęciach na danym poziomie nauczania. 

Warsztaty szkoleniowe były również świetną okazją do wypróbowania zakupionego sprzętu edukacyjnego do szkół podstawowych. W trakcie szkoleń uczestnicy stworzyli i zaprogramowali swoje pierwsze roboty. 

Szkolenie odbyło się w ramach realizacji mikroprojektu „Zaprogramujmy swoją drogę do sukcesu - program współpracy transgranicznej Polsko –Słowackiej” - Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020. 





Autor: Oprac. red.
Źródło: UMiG Szczawnica
Dodaj do:


reklama

reklama

Nasi Partnerzy
Gmina Ochotnica Dolna Zwizek Podhalan w Polsce Miejski Ośrodek Kultury w Szczawnicy Moutain Touch Poxitel
Polecane serwisy turystyczne
Pieniny Szczawnica Czorsztyn
Misja Pienińskiego Portalu Informacyjnego Pieninyinfo.pl;
Wspieranie turystyki, biznesu, edukacji, przedsięwzięć o charakterze sportowym, kulturalnym, prospołecznym, proekologicznym oraz podnoszenie poziomu i jakości wewnętrznej współpracy społeczności Pienin i najbliższych okolic.

Copyright © MAPI
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce plików cookie.X zamknij